جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پنج راز برای داشتن ویدئو مارکتینگ موفق

آمارها زیادی در مورد بازاریابی تصویری یا ویدئو مارتینگ میشنویم

آمارها زیادی در مورد بازاریابی تصویری یا ویدئو مارتینگ میشنویم مثلا، تا سال 2018 بازاریابی تصویری 75 درصد از کل ترافکیک مصرف کننده را تشکیل می دهد، یا تبلیغات ویدئویی تلفن همراه پنج برابر سریعتر از دسکتاب رشد می کند و دنبال کنندگان این نوع بازاریابی بیشتر هستند.

خوب در این صورت باید به بهترین شیوه بازاریابی ویدئویی خود را پیش ببرید.

در اینجا برخی از راهنمایی های مورد علاقه ما را برای کمک به شما در ایجاد ویدیوهای آنلاین، قانع کننده، الهام بخش و قابل اجرا نشان می دهیم

  1.  ویدئوی شما باید داستان محور باشد نه صرفا به قصد فروش

مسلما انبوهی از ویدئوها را در اینترنت دیده اید که باعث آزار و اذیت کاربران می شود، اجازه ندهید نام تجاری شما در این رسته قرار بگیرد. در عوض ویدئوی شما باید داستان محور باشد نه فروش.
به یاد داشته باشید: همه قوانینی که برای بازاریابی نوشته شده در مورد بازاریابی فیلم هم صدق میکند.
با استفاده از نیاز مصرف کنندگان خود،تمرکز بر ارزش های مشتریان و خواسته های پنهان خود فیلم های خود را خلق کنید.
شما میتوانید  در فیلم خود یک URL  یا یک شماره تماس مثلا در انتهای فیلم خود قرار دهید تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

  1. ده ثانیه اول را بهترین بسازید

یک پنجم افراد تا ده ثانیه اول یک ویدئو را بیشتر نمی بینند. کارشناسان ویدئو تاکید می کنند، ویدئو حتما کوتاه و دقیق باشد.
توصیه ما این است که انتظارات خود را در پنج تا ده ثانیه اول ویدئو مدیریت کنید. سعی کنید کنجکاوی مخاطبان خود را با سوالات و یا استفاده از تیزرها برای جلب توجه شناسایی کنید.
ویدئوی شما باید بلافاصله ارزش خود را ارزیابی کند و به این سوال که در ذهن مخاطب شماست پاسخ دهد که «چرا باید آن را ببینم؟» به این دلیل که قرار است آنها را بخنداند یا الهام بخش است یا به این دلیل که به آنها چیزی تازه یاد خواهند داد؟

  1. ویدئو نباید خسته کننده باشد

بدترین کاری که باید انجام دهیم این است که ویدیو را کاملا خسته کننده کنیم.
ببینید مخاطبان شما چه میخواهند، آنها میخواهند بخندند یا برای چند ثانیه از واقعیتها دور شوند و فراموش کنند یا چیزی یاد بگیرند.
یکی از کارشناسان ویدئو معتقد است طنز خوب برای مبارزات بازاریابی ویدئویی کار می کند. پس در عین حال سعی نکنید خیلی محافظه کار باشید، سازندگان ویدئو را تشویق کنید که خلاق باشند و ریسک کنند. سعی نکنید صدای رقیب خود را تقلید کنید بیرون بیائید  و فرصتی برای خنده دار بودن داشته باشید.

  1. بهینه سازی برای جستجو – استفاده از برچسب ها

تاکتیک های زیادی وجود دارد که می توانید بوسیله آنها اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای شما در موتورهای جستجو دیده می شوند.
اولین چیزی برای به دست آوردن حداکثر مقدار جستجوگر SEO از ویدیو خود (قبل از آپلود ویدئو خود به هر سایت دیگر برای اشتراک گذاری) انجام دهید آن است که آن را بروی دامنه خود (سایت خودتان) آپلود کنید.
هم چنین مهم است که کد Embed ویدئو خود را فعال کنید، زیرا این امر به شما امکان دریافت لینک های بازاریابی ورودی را افزایش می دهد.
از کارت های ویدئویی استفاده کنید، در این لینک بسیار جالب گوگل توضیح می دهد که چگونه یک Sitemap ویدیو را با سهولت ایجاد کنید.
اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای شما با کلمات کلیدی مرتبط برچسب گذاری شده اند و به طور کامل با توضیحات مفصل و عناوین منحصر به فرد توضیح داده شده اند.
این قانون را در ذهن داشته باشید: اگر یک جعبه داشته باشید، که هدف خاصی دارد – گوگل نیاز دارد که آن را پر کنید تا به شما در رتبه بندی کمک کند.

  1. خودتان را اثبات کنیدآیا می دانستید که 65 درصد از مخاطبان شما یادگیرندگان بصری هستند؟ یکی از قوی ترین روش هایی که می توانید برای بازاریابی ویدئویی استفاده کنید این است که مخاطبان خود را آموزش دهید.
    در بسیاری از اشکال به عنوان مثال، شما می توانید مشتریان خود را در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات خود و ارائه راهنمایی های مفید در مورد چگونگی استفاده بیشتر از آن آموزش دهید.
    از طریق قرار دادن نام تجاری خود به عنوان یک رهبر فکری، با اضافه کردن ارزش به زندگی مصرف کنندگان خود و جمع آوری منافع خود در ویدئو عمل کنید.
    ویدئو همچنین می تواند اثبات اجتماعی برای محصول یا سرویس شما را ارائه دهد.

ترجمه و گردآوری شده توسط : سمیرا جوشقانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

محبوبترین پست ها